pátek 11. července 2008

Pro moje potěšení,maličké ocenění



Dneska mi Jarkab1 poslala ocenění za vzhled a obsah mého blogu,
udělalo mi to obrovskou radost a budu se dál snažit,aby se vám u mě líbilo
Děkuji Jarkab1!!!


Ted bych měla vybrat já sedm blogů,které mě zaujaly,třeba svým obsahem,nebo jeho tvořitelkou,není to nic lehkého,nebot obdivuji práci spousta scraperek a fotografek,rozhodně je víc jak sedm blogů kam chodím pro inspiraci a moje potěšení oka....
(prosím majitelky uvedených blogů-stáhněte si obrázek ocenění-a na svém blogu navrhněte 7 blogů které si podle vás zaslouží být zviditelněny -at už co se týká scrapu-fotek nebo prostě jen proto že vás zaujaly)
Petja24
Joanne Bain
Dypeček
Klarissa
Jindrucha
Martinas Nikolette
Aprilmouse and Hanulienka

0 komentářů:

tohle jsem taky já